Bet 365

William Hill

Betfair

bwin

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Εμείς οι ποδοσφαιρόφιλοι να μην πάρουμε τη δόση μας;

Καλησπέρα στην παρέα!
Λόγω προσωπικών και εργασιακών υποχρεώσεων μου ήταν δύσκολο να ασχοληθώ αρκετά με το στοίχημα τον τελευταίο καιρό, ώστε να γράφω και τα προγνωστικά μου (υπό το φόβο μην πάρω κόσμο στο λαιμό μου...).
Σιγά σιγά αρχίζουν τα πρωταθλήματα στα οποία αρέσκομαι να ποντάρω, οπότε θα γίνονται και πιο συχνά τα προγνωστικά μου (Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος πάντα)...


Πάμε στα σημερινά, όπου έχουμε την 1η δόση των play-off του Champions League.
Επιτέλους, η μεγαλύτερη συλλογική διοργάνωση στον κόσμο ξαναρχίζει (εντάξει, δε μετράω τα χωριά Μάλτας, Λουξεμβούργου και Ισλανδίας που έπαιζαν στους 3 πρώτους γύρους) κι εμείς οι ποδοσφαιρόφιλοι θα πάρουμε τη δόση μας!
Η μοναδική φορά που η λέξη δόση (που ακούγεται συχνά τις τελευταίες ημέρες) έχει καλό νόημα...


Συνοπτικά λοιπόν οι προτάσεις, χωρίς μπάνκα, πονταρίσματα, κλπ. στην αρχή, έτσι για να δούμε πως θα πάμε...



- SPARTAK MOSKVA VS. FENERBAHÇE : Γκολ/Γκολ @ 1.94 (Betfair)
* Μου αρέσει και η πρόκριση της Φενέρμπαχτσε @ 2.36 (Betfair), όπως και τα σκορ 1-1 @ 8.40 (Betfair) και 1-2 @ 19.00 (Betfair) για σήμερα

- BASEL VS. CFR CLUJ : Γκολ/Γκολ  @ 1.98 (Betfair)

- HELSINGBORG VS. CELTIC  : Γκολ/Γκολ @ 1.94 (Betfair)
* Μου αρέσει και το 2πλό στο draw no bet @ 1.88 (Betfair)

- BORUSSIA M'GLADBACH VS. DYNAMO KYIV : Under 2.5 @ 1.68 (Betfair)
* Μου αρέσει και η πρόκριση της Ντιναμό Κιέβου @ 2.00 (bet365), και σαν αποτέλεσμα σήμερα το Χ @ 3.30 (Betfair)

- KØBENHAVN VS. LILLE : Under 2.5 @ 1.74 (Betfair)
* Μου αρέσει και το Under 1.5 @ 3.20 (Betfair) με αρκετό ρίσκο







UPDATE ΑΓΓΛΙΑΣ :


- WATFORD VS. IPSWICH TOWN : 2/1 @ 34.00 (Betfair) , 1/2 @ 38.00 (Betfair)

MIDDLESBROUGH VS. BURNLEY : 1 @ 2.48 (Betfair)

WOLVERHAMPTON WANDERERS VS. BARNSLEY : 1 @ 1.67 (Betfair)



AFC BOURNEMOUTH VS. MILTON KEYNES DONS : 2/1 @ 38.00 (Betfair) , 1/2 @ 46.00 (Betfair)

BRENTFORD VS. YEOVIL TOWN : 2/1 @ 36.00 (Betfair) , 1/2 @ 75.00 (Betfair)

COLCHESTER UNITED VS. PORTSMOUTH : 2/1 @ 30.00 (Betfair) , 1/2 @ 48.00 (Betfair)



BURTON ALBION VS. AFC WIMBLEDON : 2/1 @ 36.00 (Betfair) , 1/2 @ 42.00 (Betfair)

DAGENHAM & REDBRIDGE VS. PLYMOUTH ARGYLE : 2/1 @ 42.00 (Betfair) , 1/2 @ 50.00 (Betfair)

ALDERSHOT TOWN VS. EXETER CITY : 1 @ 2.32 (Betfair)


Πιο δυνατές ανατροπές θεωρώ το Γουότφορντ-Ίπσουιτς και το Κόλτσεστερ-Πόρτσμουθ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: